23 december

Så var dietperioden över, känns både skönt och annurlunda. Fredagen blev inte riktigt som jag och Frida och jag tänkt oss. Först trodde vi att mätaren var borta fast det visade sig att de var Frida som hade den. Så vi hann inte med några mätningar på morgonen som vi tänkt oss. Men Björn, Marja och Jonas skulle mäta själva och sen skulle vi mäta hemma. Innan vi började med den prkatiska delen åt jag för det mesta inget mellanmål utan bara frukost, lunch, middag och kvällsfika men efter den här tiden har jag lärt mig att jag mår så mycket bättre av att äta mellanmål också. Vad jag såg av mina egna värden idag så har jag minskat i midjemått, stuss, lår men ökat i omfång kring överarmen. Lite kul att se när jag dessutom börjat träna ungefär samtidigt som v började med den praktiska delen för att bygga muskler och samtidigt bli mer fit och öka min kondition. Så att se resultat känns kul, man ser lite märkbara reultat. De om något gör att man blir motiverad till att fortsätta träna men också att äta nyttigare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0