9 december

Var ju på julbord i fredags. Kan säga att det blev några fusk där. Ändå försökte jag hålla mig till vår kost så mycket som möjligt. Men det är inte så lätt heller eftersom att maten mest troligt var tillagad i smör och inte heller fanns någon sallads buffé eller sallad överhuvud taget. Åt mycket lax och magert kött så gott det gick. Sen blev det lite efterrätt också, lite ris á la malta som är en version av risgrynsgröt. 
Så nu vet ni, jag fuskade lite.
 
På måndag ska vi testa blodsocker en gång varje timme på Frida, Sofia, Emmaleena, Björn och mig. För att se hur blodsockret förändras och om det är någon skillnad beroende på hur man äter. Ska bli intressant att se! Mer om det på måndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0