Long time no see

Nu är det bara ungefär en vecka kvar av "dietperioden". Den första veckan handlade allt om att komma in i det rätta tänket med maten. När man väl hade gjort det så har allt flutit på i stort sett smärtfritt. Visst får man ibland ett stort sug efter choklad och andra sötsaker, speciellt såhär i juletider, och vissa dagar har man ingen större lust att äta ännu mer fisk, men på det stora hela så går allt bra.
 
Egentligen känner jag ingen jättestor förändring, men ibland har jag tänkt på att jag faktiskt känner mig piggare än innan vi började med medelhavskost och jag blir inte hungrig lika fort efter en måltid som innan. Något negativt har jag inte lagt märke till hittills, så det känns ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0