Sista dagen

Nu är sista riktiga dagen av dietperioden över, och det känns så himla bra. Imorgon bitti så ska vi ta de sista proverna och mätningarna. Även fast det inte har varit speciellt jobbigt så ska det bli gott med julmat och godis. Det känns som att det är på tiden när jag häromdagen somnade när jag kom hem från skolan, och sedan när jag vaknade så insåg jag att jag hade drömt om kärleksmums och världens största chokladboll.. ;)
 
Idag har jag dock inte mått så bra, så det har varit svårt att få i mig någon mat, men nu mår jag mycket bättre och har fått i mig lite rostat bröd och sardiner. Föresten så kommer det nog dröja ett bra tag innan jag äter sardiner igen.
 
Snart är det jullov och det lär väl inte bli så mycket uppdatering här, så jag vill bara passa på att önska er en riktigt god jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0