1 oktober

Jag tänkte bara skriva lite som jag minns att vi skulle göra bort idag:
 
• Fara på biblioteket och låna böcker om dieter och recept
• Göra något sorts schema på när vi ska göra vad
• Ringa vårdcentralen och sen komma överrens vad vi ska fråga dietisten (jag kan ju annars ringa nån dag eftersom jag ändå är här från 07.30 vaje dag)
• Bestämma vilka dagar/tider vi ska jobba tillsammans med projektarbetet
• Göra klart projektplanen
• Börja blogga mer (även om de bara är idéer vi får) Kan inte glömma de Signe sa, att inte glömma anteckna mycket!
• När ska vi börja med dieten 
• Göra en lista på vad vi får och inte får äta 
 
Oj det blev ganska mycket men vi behöver ju inte göra allt idag men iallafall så det kanske är färdigt till veckan, eller vad tror du? 

Kommentarer
Postat av: Frida

Det blir perfekt! :D

2012-10-03 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0