En liten (god) tjuvstart!

Den praktiska delen av arbetet har vi ju inte börjat med ännu, alltså att börja äta efter dieten. Men idag samtidigt som jag bläddrade igenom de böcker vi hämtade på biblioteket idag åt jag en väldigt god youghurt! Eftersom det går ut på att inte konsumera så mycket animaliska produkter ska man ju inte äta så mycket smör, fil, ost osv. När vi kom fram till det fick jag och Frida en lösning på de problemet. Man kan ju köra med havre- eller sojaprodukter istället. Såna produkter som är framtagna för de som varken tål laktos eller mjölk. Så jag provade en youghurt med smak av tropiska frukter och för att vara en produkt framställd på havre var den faktiskt god! Trots att dessa produkter ha en lite konstig smak av havre eller soja.
Kan säga redan nu att jag inte tror vi kommer svälta eller äta dålig mat under de här projektets tid. 
 
Den här kommer jag då köpa fler gånger, ett litet tips till Frida och er andra som läser bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0