9 april

9 april och lovet är över. Våra intentioner är att börja med projektarbets rapporten. Vi planerar att skriva nån timma och diskutera lite på fredagen då vi båda har tid över. Sen har vi även hittat en timma på onsdagar då vi kan sitta tillsammans och jobba med rapporten. Det jag iallafall känner att det är lättare att starta tillsammans och sen kan man börja arbeta självständigt. 
Jag har redan innan jul gjort ett dokument med lite frågor som riktar sig till det som går på någon sorts diet eller annan kost stil. Jag har tänkt dela ut den till några bekanta som jag vet äter efter lchf. I blanketten finns de lite frågor som jag hoppas ska kunna få fram hur man påverkas av att äta efter en diet/kost. Hur humöret påveras t.ex eftersom att jag hört att man kan få humörsvängningar i början av perioden när man äter efter lchf. 
Jag har också funderat på att göra en blankett och vända mig till olika personer på skolan, på måfå utvalda. 
Så långt har jag kommit än så länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0