Lite uppdatering

Hej! Hanna här.
 
Jag har nu fått i ordning mina frågor till en intervju. De jag har tänkt intervjua är Björn som började med LCHF samtidigt som vi började med projektet i oktober någon gång, Carl-Johan som har hållt på med LCHF några år nu, en kompis som heter Åsa som hållit på drygt ett år och en bekant som också hållt på drygt ett år. Tycker att det var ett bra urval med tanke på att de är både män och kvinnor, de har hållt på olika länge och i olika åldergrupper. 
 
Sen har vi planerat in en till dag med blodsocker mätningar. Vi hoppas på någon gång nästa vecka. Stickorna ska Frida beställa nu under veckan. 
 
I fredags kom vi fram till att till min ekonomiska del ska jag ta med en veckas matschema för Björn och en vecka för mig och en för Frida. Eftersom att jag började träna regelbundet ungefär samtidigt. Och Frida inte gör de. Då kanske man kan se ev. skillnader i både kost och pris. 
 
Björn har också lovat att han ska hjälpa oss göra ett diagram på de två blodsocker mätningarna vi har gjort/ska göra. För att man tydligare ska se några förändringar. 
 
De var allt för nu. På återseende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0