2 maj

De fyra första klasserna är nu avklarade. Fem till väntar på måndag. De resultat vi fått in än så länge har varit väldigt intressanta att läsa. Enkäten är helt anonym och vi har valt att inte bry oss om könet.
Det roliga idag har varit att elever från andra klasser har frågat mycket om just vårt projektarbete vad det går ut på osv. Har fått positiva kommentarer!
 
Jag har fått in de sista svaren på LCHF frågorna idag. Så nu är det praktiskt taget bara de sista enkäterna och en snabb visit på ICA eller Coop kvar för min del. Jag har tänkt gå på Coop eller ICA för att försöka få fram hur vår kosthållning påverkades ekonomiskt. Blev den dyrare, billigare eller är det den samma? 
Jag hade tänkt göra det samma med ett matschema för en LCHF:are men tycker jag fått bra svar på den frågan genom de intervjuer jag gjorde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0