Enkät

Igår (tisdag) satt vi en hel dag med PA och lite varm choklad i termos. Det gör det hela lite roligare. Efter tre timmar med mycket arbete kände jag mig helt slut i hjärnan. 
Under de tre timmarna fick vi till en blankett som vi valde att istället dela ut till eleverna istället för att gå till väga på de sätt jag tidigare bloggade om.
Vi valde ut tre program från varje årskurs (ettan, tvåan och trean). De flesta klasserna hinner vi med nu på torsdag och sen har vi tre klasser på måndag. Blankettens frågor handlar om elevers kost kombinerat med hälsa. På fredag har vi tänk sammanställa de blanketterna vi gör på torsdagen för att ha så lite jobb som möjligt nästa vecka. 
Jag kan dela ankäten med dig på Google drive Janne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0