Närmar sig med stormsteg

Måndag och dagarna närmar sig till deadline mer och mer. Lite nervöst är det faktiskt. Rapporten är så gott som färdig från min sida, det enda jag har kvar är diskussions delen och sen kolla igenom hela rapporten för att se om det är något jag missat eller formulerat konstigt.
Så här i sista minuten kom jag på att jag kunde intervjua samhälls läraren Jonas om LCHF. Han började samtidigt som oss men han slutade 8 veckor senare. Eftersom att de fyra andra jag intervjuat var positiva till att fortsätta så ville jag även ha med någon som inte hade planer på de. Senare kom jag även på att jag kunde höra med Marja som skulle svara på frågorna under dagen. Annars kändes det lite onödigt att de var med i projektet om jag sen inte ens fick veta hur det gick. 
 
Och som sagt LCHF kan som många andra kosthållningar inte passa för alla.
 
 
Elev enkäterna som Frida skulle sammanställa fick jag inte in av henne så jag använde endast reslutaten av de enkäterna jag sammanställt, det blev ändå 35 elever sammanlagt. 
 
 Läste din kommentar nu Janne, tack för de peppande orden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0